onsdag 5 januari 2011

Rescue Beauty Lounge Scrangie

Äntligen har jag RBL Scrangie i min ägo! Jag har suktat efter det ända sedan det släpptes. Det är ett fantastiskt vacker lack. Blålila med grönt skimmer. Älskar't!

Formulan var perfekt, enkel att kontrollera på nageln och precis lagom tjock. Det täcker med två lager.

Det här är verkligen ett unikt lack, önskar att fler märken vågade satsa på lite otippade färgkombinationer.

Mitt betyg: 5/5

Sambons kommentar: "Det där var ruggigt läckert!"

Scrangie var för övrigt den bloggerska som fick mig att börja samla på nagellack.

English: I finally have my own bottle of the awesome Scrangie polish! I love the combo of blurple with green shimmer. I really wish that more polish companies would dare to create really unique polishes like this. The formula was great in every way and it covers with two coats.

18 kommentarer:

  1. Jeg har liksom aldri falt for Scrangie-lakken. Jeg er ikke så glad i grønt skimmer i ikke-grønne eller -blå lakker, tror jeg.

    SvaraRadera
  2. Oj så snyggt! Håller med sambon. Ruggigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Detta är det enda RBL-lack jag äger och jag älskar det också! Underbar färg!

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig fallit för det även om jag skulle vilja göra det. Det ser fint ut på dina bilder, det låter fint i beskrivningarna men ändå slår liksom inte hjärtat så där som det kan göra ibland när man ser något extra snyggt.

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt fint ut! Usch nu är jag sugen på att testa det också ;)

    Köpte själv ett lack idag, Snowcrystal Limited Edition Electric Turquoise. Hoppas verkligen att det är ett bra lack! Blir första gången jag testar ett lack från Svenska Snowcrystal.

    SvaraRadera
  6. WOW!!! Ett av de snyggaste på LÄNGE. Me loves it =)

    SvaraRadera
  7. Älskar bilderna på lacket.

    SvaraRadera
  8. Oh! Det där var ju underbart!

    SvaraRadera
  9. Solveig: Jag älskar när ett lack har skimmer i en helt annan lack. Får mig nästan alltid att falla handlöst. :-)

    Mia: Visst är det! En riktig pärla till lack!

    Marie: Ja, visst är Scrangie vacker!

    Sminkan: Ibland blir det sådär, man förstår bara inte hajpen. :-)

    Carina: Jag ÄLSKADE Electric Turquoise, tycker det är ett underbart lack!

    Sminkhörnan: Ja, Scrangie är något alldeles speciellt!

    Nails by Catharina: Jag tycker det är värt investeringen. :-)

    SminkJante: Tack! :-)

    Marika: Visst är det! :-)

    SvaraRadera
  10. Finns två stycken kvar i Nailmails shop. Skynda fynda! =)

    SvaraRadera
  11. Javisst är Scrangie underbart! Jag kan inte sluta glo på mina naglar när jag har det lacket på! Visst är det häftigt att få ett lack uppkallat efter sig? Undrar är lacket "Mrs Dolittle" dyker upp på marknaden ;-)

    SvaraRadera
  12. Scrangie is awsome;D

    SvaraRadera
  13. Fint! Inte utan att man blir lite sugen... Känns lite speciellt med det gröna skimret.

    SvaraRadera
  14. Det där lacket blev jag galen i första gången jag såg det. Jag trodde aldrig att jag skulle få äga det. Och så en dag kom det i brevlådan. Jag tycker det ser ännu bättre ut irl så jag blev verkligen glad när jag höll det i min hand. Måste prova snart!

    SvaraRadera
  15. Jag fick precis hem det här i veckan och det är verkligen superfint! Har inte provat det än men det finns nog risk för att det blir ett favoritlack =)

    SvaraRadera
  16. Jag hade också längtat efter det jättelänge och fick till slut hem ett från Nailmail nu. Det är verkligen jätteläckert!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!