fredag 25 februari 2011

Misa Touch The Rainbow

Misa Touch The Rainbow från vårkollektionen Wishes är ett ljust, ljust blått skimmerlack. Vitblått kanske man kalla det? Väldigt krispigt och väldigt tjusigt!

Jag vet inte om jag har börjat vänja mig vid den konstiga formulan på Wishes-lacken, men jag upplevde Touch The Rainbows formula som något mer lättapplicerad och något mindre "badskummig". Jag har tre lager lack på bilderna.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Färgen är väl okej, men du skulle nog ha behövt ett till lager."

English: Misa Touch The Rainbow from the Wishes collection is a very pale blue shimmer. Very crisp and very pretty. I'm wearing three coats in the pictures.

6 kommentarer:

  1. I like the colour, fresh and subtle.

    SvaraRadera
  2. Jeg elsker den !! :)

    Jeg er nu fast læser af din blog
    Besøg min?? www.benosnails.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag målade precis naglarna med samma lack. Och det är andra gången. Första gången fotade jag inte så jag hoppas hinna ta bilder imorgon. Det är rätt fint faktiskt med sitt skimmer. Och det är ett av få lack som inte packats ner än.

    SvaraRadera
  4. I like the color, but I don't like the shimmer... Thank you for that swatch - I was going to buy it...

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att de är så vackra alla Misa-lacken, skimret är lite speciellt. Den här var jättefin, men inte lika fin som den lindblomsgröna. Jag är visserligen helt fel person att fråga, men de känns lite unika.

    Högre poäng tycker jag i alla fall.

    SvaraRadera
  6. Charlotte: Me too! :-)

    Beno: Jag lovar att kolla in din blogg!

    Sminkan: Vilket sammanträffande! Och visst är det fint!

    Alluring mum: I actually really like the shimmer in this one!

    Therese: Den gröna är min favorit hittills också!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!