lördag 9 april 2011

Depend #135

Depend #135 är en rerelease som släpptes med vårkollektionen tidigare i våras. Det är ett otroligt snyggt, sofistikerat korallfärgat jellylack.

Formulan var utan anmärkning och det täcker helt med tre lager. Det är superglansigt även utan överlack.

Ett riktigt trevligt lack som jag gärna skulle ha i en större flaska.

Mitt betyg: 4/5

Sambons kommentar: "Nej, jag gillar inte det där."

English: Depend #135 was rereleased with this years spring collection. It's a very pretty and sophisticated coral jelly. Great formula and it covers with three coats.

9 kommentarer:

  1. Nice colour, reminds me of freshly picked tomatoes.

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag har letat efter det där lacket. Nu när jag sett dina bilder får jag leta vidare...

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt lack! måste kolla i affärerna om det finns! Det är väldigt roligt att du uppdaterar så ofta och verkligen visar bra bilder+ bra skrivet om nagellacken! Roligt när du skriver din sambo kommentar! Nästan det bästa ;) haha nej då! allt är jätte bra! fortsätt så ;D

    men jag undrar om du någon gång testar att göra Water Marble? om du har något tips på vilka färger som fungerar bra i vatten förutom Opi,sally hansen och china glaze?
    Verkligen tacksam för svar! :)

    -Annie

    SvaraRadera
  4. Jättefint på dig också! Färgen är en favorit hos mig redan.

    SvaraRadera
  5. Lite för mycket tegel tycker jag. Gillar när det är lite klarare korall med mer dragning åt rosa än brunt...

    SvaraRadera
  6. Charlotte: It does! :-)

    Annie: Ja, jag tycker den är fin!

    Nailsbynoir: Mycket! Jag är särskilt förtjust i att det är en jelly!

    Tilda: Åh, är det svårt att få tag i? Hoppas du hittar det!

    Annie: Tack för dina snälla ord om bloggen! Jag är tyvärr inte så mycket för nail art och har aldrig testat water marbling så jag kan tyvärr inte ge dig några tips.

    Kerstin: Tack!

    Emma P: Jag uppskattar den lite dämpade tonen i detta, känner mig lite mätt på klara korallnyanser efter Texas-jellisarna.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!