onsdag 18 maj 2011

Color Club Ulterior Motive

Color Club Ulterior Motive från Alter Ego kollektion har legat i lådan och lockat mig länge. Nu var det dags att testa det. Det är ett rödbaserat lila skimmerlack med tjusigt skimmer i lila och blått. Ett mycket vackert lack, om än ganska så skirt.

Jag har fyra lager på bilderna, men som ni ser är det fortfarande inte helt opakt. Jag tycker dock att VNL:en syns tydligare på bilderna än vad det gör i verkligheten.

Formulan är gammal hederlig Color Club-formula. Bra och lättlackad, alltså.

Ett vackert lack alltså, men jag hade gärna sett att det var lite mindre skirt.

Mitt betyg: 3/5

Sambons kommentar: "Fantastiskt! Alla andra ord är överflödiga. Och så är det ett skönt avbräck till sperman."

English: Color Club Ulterior Motive is a pretty red toned purple with purple and blue shimmer. The formula was your standard Color Club formula, nice and easy to apply. It's a little sheer, I'm wearing four coats in the pictures and you can still see some VNL. It's not quite as visible in reality though.

8 kommentarer:

  1. Fint! Jag håller med din sambo :)

    SvaraRadera
  2. faaaantastisk! makalösa händer, makalös färg. fullpoängare!

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen en härlig färg, jag älskar den jag med!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det där lacket är underbart! På mig märktes inte VNL heller eftersom jag precis klippt ner alla naglarna efter flytten när jag bar det. Det har så vacker färg, så fint skimmer och är så... fint!

    SvaraRadera
  5. Nice colour. I gave you the Stylish Blogger award over on my blog, have a good day.

    SvaraRadera
  6. Jag älskar den här typen av skimmer som drar mot blått/lila!

    SvaraRadera
  7. Jättefint! Påminner det om Sugar Plum från Nox, eller spökar det i min hjärna? :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!