fredag 21 oktober 2011

I'm back!

Yes, nu är jag hemma igen efter en kanonhärlig semester! Det har druckits vin, ätits obscena mängder ost, solats, badats och skrattats. Jag var in på ett parfymeri där de hade ett märke som jag inte sett förut, Basic Beauty. De hade faktiskt många fina lack, men jag nöjde mig med dessa fem som ni ser på bilden.

Som bonus får ni en liten solnedgångsbild tagen från terrassen.

Vackert, va? :-)

Om jag hinner så ska jag försöka hinna med att slänga ut en liten NOTD i dag också, men annars får ni den imorgon.

Kram på er!

13 kommentarer:

  1. Välkommen hem :) Vad kul med ett nytt märke!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem och solnedgången är verkligen vacker!

    SvaraRadera
  3. Väkommen tillbaka! Har saknat dig!

    SvaraRadera
  4. Ser härligt ut, både lack och solnedgång :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket lyckopiller! Vet inte vad som gjorde mig mest glad, lackskönheterna eller solnedgången. Hmm, hugget som stucket.

    Kul att du är tillbaka! :-)

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem! Du är saknad!

    SvaraRadera
  7. Jäj! Välkommen tebax säger jag också. :)

    SvaraRadera
  8. Välkommen hem! Ser framemot dina NOTD, kram!

    SvaraRadera
  9. Kul att du är hemma igen! Och vad kul med lacken. Dem hittade inte jag när jag var där och jag låg banne mig i för att hitta kul smink att ta med hem:) Var i Kroatien var ni nånstans?

    SvaraRadera
  10. Yay! Vad spännande med ett nytt märke! Nästan så att jag hoppas på att det inte är så superbra eller fina lack, så jag slipper jaga en kroat som kan handla åt mig. ;D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!