lördag 22 oktober 2011

Models Own Fuzzy Peach

Här är ett lack jag bar i Kroatien, Models Own Fuzzy Peach. Ett persikofärgat krämlack. Väldigt somrigt och fint.

Formulan var tjock och seg, inte alls kul att lacka med. De första två lagren blev strimmiga och ojämna, men det tredje jämnade till alltihop.

Mitt betyg: 3/5

English: I've recently come home from a short vacation in Croatia and this is one of the polishes I wore when there. Models Own Fuzzy Peach is a pastel peach creme, very pretty! The formula was pretty awful though, thick and stringy. The first two coats came on uneven, but the third coat evened things out.

11 kommentarer:

  1. Blev inte alls avis ;) Ser fint ut! Jag vill hitta ett persikofärgat lack som passar min hud!

    SvaraRadera
  2. Härlig färg! Skulle absolut kunna tänka mig det här i samlingen :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Mkt lika GOSH Peachy, men det har alldeles utmärkt formula.

    SvaraRadera
  4. åh gud va härligt, sommar sol och persikofärgade naglar, i oktober :D

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig färg! Synd på formulan bara =/

    SvaraRadera
  6. Den där har legat i varukorgen mer än en gång men jag har alltid plockat ut det i sista stund. Den ser ljuvlig ut på dig! Nu blev jag sugen på den igen...

    SvaraRadera
  7. Helga: Ja, persikofärgat kan vara lite svårt, men det här passade fint mot min hudton faktiskt.

    Cactus: Visst är det fint!

    Josephine: Tack!

    Kerstin: Måste spana in Peachy då!

    Lina: Ja, det var väldigt skönt att komma iväg lite!

    Annie: Ja, den var verkligen ingen höjdare.

    Sminkan: Det är superfint, men känns inte som ett måstelack. Om du har flera liknande sen tidigare så tror jag du kan leva utan denna. :-)

    Alexandra: Tack!

    SvaraRadera
  8. Oj det här skulle jag nog älska mer an CG Peachy Keen tror jag!

    SvaraRadera
  9. Sommaren är långt ifrån min favoritårstid men jag ville bara säga att den nedersta bilden påminner mig om de bra delarna med den. =)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!