torsdag 27 oktober 2011

OPI Wocka Wocka!

Okej, här kommer en bild på en slarvigt målad manikyr med OPI Wocka Wocka!, ett mellanrött lack med fint rosa pärlskimmer som ger det en vacker lyster. I flaskan ser det rätt trist ut, men väl på nageln är det ganska tjusigt faktiskt. Det känns dock knappast som ett måste för den som redan har ett antal röda lack i sin samling.


Jag kommer inte riktigt ihåg hur många lager det här är, två eller tre. Förmodligen tre. Formulan var något rinnig, men det är inte därför manikyren ser ut som skit utan för att jag satt konstigt och inte såg vad jag höll på med.

Sammanfattningsvis så är Wocka Wocka! något av ett mellanlack. En fin röd, men inget som får mig att darra av upphetsning direkt.

Mitt betyg: 3/5

Here's a picture of a sloppy manicure with OPI Wocka Wocka! from the Muppets collection. It's a medium red with pink pearl shimmer, which adds a really nice to lustre to it. I can't remember if this is two or three coats, but I think it's three. Formula was a bit runny, but that's not the reason why this manicure looks so messy. I sat in a funny way while painting and didn't really see what I was doing. :-)

11 kommentarer:

  1. Den finns i minisetet som jag beställde så jag lär ju få den vare sig jag vill eller inte. Men det ser fint ut. Jag är ju sjukt svag för röda skimmer precis som Emma. :D

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig - helt klart fin, men kanske inte ett måste om man har ett par olika röda redan.

    SvaraRadera
  3. Fin bärfärg. Tycker att på naglarna ser det mer ut som ett krämlack, eller syns skimret bra i verkligheten?

    SvaraRadera
  4. Jag är ju inte så insatt i mupparna, men jag tänker bara på Shakira och Waka Waka när jag ser det där namnet... Men färgen är jättefin! :)

    SvaraRadera
  5. Absolut fin, men ingen hjärtklappning här inte!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag har nominerat dig till en Liebster blog award!
    Kolla in länken så ser du hur du ska göra. :)
    http://nailsbycatharina.blogspot.com/2011/10/liebster-blog-award.html

    SvaraRadera
  7. åh jag tycker det ser himla tjusigt ut!

    SvaraRadera
  8. Älskar din blogg!:) Du är jätte duktig!<3

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det är jättefint, jag vill ha de röda skimren! Kanske nån mer...

    SvaraRadera
  10. Ser väldigt fint ut! Till en början ville jag bara ha glitterlacken ur kollektionen. Nu har jag ändrat mig och har nästan bara fallit för skimmerlacken. Många fina röda. Jag tycker den här ser maffigt röd ut.

    SvaraRadera
  11. Jag måste nog omvärdera mitt val om att bara skaffa fyra utav lacken. Attans!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!