söndag 30 oktober 2011

Tävlingsdags!

Dags för tävlingspremiär här på Nailtastic! Det är väl verkligen på tiden, eller hur? I prispotten ligger nail art produkter från Kiss.

Jag kommer att dra fyra vinnare som får fyra Nail Artist-kit (12 olika nail art lack totalt!) vardera och ett ark med Kiss Catwalk nagelstickers. Varje vinstpaket är värt 621 kr. Vilka färger som ingår varierar dock mellan paketen, det är alltså inte säkert att det är lacken på bilden som ingår i ditt paket om du skulle vinna.

Så här tävlar du: Mejla mig en bild på en manikyr där du bär ditt favoritlack just nu. Glöm inte att skriva vilket lacket är samt ditt namn och din adress. De fyra vinnande bidragen kommer att publiceras här på Nailtastic. Mejladress: nailtasticblog@gmail.com.

Sista tävlingsdag är 6 november.

Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Menar du då att man ska måla hela nagel med sin favorit färg ?

    SvaraRadera
  2. Anonym: När jag skriver manikyr menar jag att jag vill se lacket på en hel hand.

    SvaraRadera
  3. Wohooo!!!! Vilka roliga priser! Mailar dig strax :)

    SvaraRadera
  4. Yeah, älskar tävlingar! Och vilken perfekt tävling, satt igår och kollade på just detta på ebay! Skickar så fort jag har hunnit måla mina naglar :)

    SvaraRadera
  5. Så roligt med en tävling, och vilken härlig vinst!! :)

    SvaraRadera
  6. Skoj!! Ska klura lite på mitt deltagande...

    SvaraRadera
  7. men jag förstår inte vad du menar med manikyr, ska man måla naglarna i endast en färg eller ska man måla med flera?

    SvaraRadera
  8. "anonym" Måla naglarna å maila in din bild!!

    Hur svårt kan det vara att fatta!!?

    SvaraRadera
  9. Ska helt klart bli med. Men måste vänta tills torsdag för att kunna ta kort..

    SvaraRadera
  10. Åh vilken rolig tävling, och vilka priser! Så fort det blir någorlunda ljust här hemma ska jag måla om naglarna, fota och maila dig :)

    SvaraRadera
  11. Åh, roligt!! Hoppas att jag vinner! Älskar din blogg! :D

    Daniella 13 år.

    SvaraRadera
  12. Halloj, är med och tävlar och har precis skickat mitt bidrag till din mail. /Fanny

    SvaraRadera

Kommentera gärna!