måndag 23 januari 2012

OPI Did It On 'Em

OPI Did It On 'Em från Nicki Minaj-kollektionen är ett underbart giftigt grönt krämlack. Den här sortens färger gör mig alltid så glad! Jag älskar dem i flaskan, men blir ändå ofta positivt överraskad över hur fantastiska de är att bära.

En liten bonus-Bibbi!


Formulan var ganska tunn, men inte rinnig så lackningen gick som en dans. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

Jag har fått några frågor i kommentarerna om när kollektionen släpps och enligt den info jag har fått så ska den finnas i svenska butiker från och med slutet av januari.

OPI Did It On 'Em is a poisonous, yet happy, bright green creme. Don't you think this is exactly the color you should be wearing to scare off the gloomy january weather? This color makes me happy!
The formula was a little on the thin side, but it's not runny so applying it was a piece of cake. I used three coats.

14 kommentarer:

  1. Ojoj.. påminner mig om SLIME. Vad har man för klädfärg till den där manikyren? :)

    Nä, Bibbi vinner dagens beundran. Sötnos.

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt redan hittat dem ute i butik här i Göteborg. Ska bli kul att få köpa några.

    SvaraRadera
  3. Så snygg! Dina bilder får mig att tänka på OPIs Shrek-lack, de känns som att de hör till samma familj av giftgröna :)

    SvaraRadera
  4. Japp, Jag har hittat dem på Grand Parfymeri i Gbg, för ca två veckor sedan...
    Snygg färg, passar dig bra =)

    SvaraRadera
  5. Alltså den här färgen är ju helt knasig egentligen haha! Men rolig :) Jag hade ju inte tänkt skaffa någon av Nicki Minaj-lacken men... ja... klickade hem denna ändå. Har inget liknande så det kan ju inte skada ;)

    SvaraRadera
  6. Oh vad fint! Liknar ett av mina favvolack Who the Shrek are you? Denna måste inhandlas :)

    SvaraRadera
  7. Den är så härlig och piggar upp vilken tråkdag som helst:)

    SvaraRadera
  8. Awwww! Kissekatt! Hon tog allt fokus från nagellacket, den lilla sötisen!
    Färgen på lacket är fin, absolut, men känns inte unik. Hur står den sig mot andra liknande? OCC Wasabi t.ex, eller det från Depend? Eller Shrek?

    SvaraRadera
  9. Kitty: Jag bryr mig nästan aldrig om att matca nagellack med kläder, alltså finns det inga färger som är för galna. :-)

    Kerstin: Verkligen!

    Anonym: Ja, det verkar som att de har börjat komma ut i butik, kul!

    Annie: Ja, jag måste nog slänga ihop en jämförelse, blir själv nyfiken på hur lika de är. Men det blir nog till helgen.

    Sandra: Tack! :-)

    Lacklycka: Ja, ibland vill man ju bara fylla igen en lucka i samlingen, så gör jag ofta! :-)

    Martine: Ja, de hör definitivt till samma färgfamilj.

    Lela: Verkligen, precis vad man behöver den här årstiden. :-)

    Polityr: Tack!

    Sminkan: Visst är hon söt! :-) Jag måste göra en jämförelse, har ju inte Depends variant, men Shrek och Wasabi kan jag jämföra med.

    SvaraRadera
  10. Den här är lätt uppskriven på önskelistan. Jag blir glad av detta helt enkelt. Och missemånsen är en riktig sötnöt. Kanske dags för en bild på Dennis i bloggen snart. :)

    SvaraRadera
  11. Den er fin, men ja minder lidt om den fra Shrek kollektionen :-)

    KH

    SvaraRadera
  12. En väldigt rolig färg! Jag blev genast sugen på att skaffa detta jag med, men ska avvakta tills jag sett en jämförelse mellan detta och Shrek. Åtminstone försöka avvakta! ;D

    SvaraRadera

Kommentera gärna!