tisdag 7 augusti 2012

OPI Don't Pretzel My Buttons

OPI Don't Pretzel My Buttons är ett beiget krämlack. Mer nude än så här blir det knappast. Först gillade jag det inte alls på mig, men sen växte det faktiskt på mig. Jag skulle förmodligen inte bära det på egen hand, men det kommer fungera utmärkt som underkläder eller som lågmäld bas under ett galet glitterlack. 


Formulan var klockren och det täcker med två lager. 

Mitt betyg: 3/5

Don't Pretzel My Buttons släpps med Germany-kollektionen i mitten av augusti.

OPI Don't Pretzel My Buttons is a beige creme. At first I didn't like how it looked on me, but it actually grew on me as the hours went by. I'll probably now wear it on it's own, but rather as a neutral base for a crazy glitter or something like that. 
The formula was perfect and it covers in two coats.

6 kommentarer:

  1. Det ser ju inte vidare spännande eller roligt ut på något sätt, men jag vill nog ha det ändå tror jag. Om inte annat till samma grejer som du vill ha det till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett bra lack att använda som bas för mer spännande saker. :-)

      Radera
  2. Vissa dagar vill man bara ha något dämpat och då kan jag tänka mig att detta fungerar utmärkt. Men oftast vill man ju ha skojsiga färger. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst vill man det. Men efter en period av craziness på naglarna så krävs något dämpat. :-)

      Radera
  3. På mig var det en perfekt nude och jag älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det växte som sagt på mig, så nu gillar jag det också. :-)

      Radera

Kommentera gärna!