torsdag 20 september 2012

Isadora Jewels of the Orient

I dag hade det kommit ett till pressutskick, nämligen fyra lack från Isadoras Trend Nails-kollektion för hösten, Jewels of the Orient. Kollektionen innehåller tolv lack och jag har alltså fått hem fyra av dem i recensionssyfte.

Oasis, Silk Road

Ancient Ruby, Night Flight

Bilderna ovan gör inte lacken rättvisa. Oasis ser helt underbar ut i flaskan, och Silk Road likaså. Ancient Ruby är en dramatisk, vampig röd som jag också tycker ser himla fin ut.

Gah, så många fina lack att testa! Och som om det inte vore nog att jag har dessa, OPI Skyfall och en massa andra fina lack liggande här hemma så har jag också tre lackbeställningar på väg. Jaja, det är verkligen ett lyxproblem att ha många vackra lack att testa.

7 kommentarer:

  1. Jag inhandlade fyra av kollektions lack häromdagen och swatchade upp. Sjukt fina. Jag har Silk Road, Ancient Ruby, Orient Express och Beetle Green.

    SvaraRadera
  2. Inte lyckats springa över dessa ännu i affären men snart är det nog dags att göra en raid tror jag för det verkar vara många jag vill ha där:)

    SvaraRadera
  3. Jag har sett dem i affären, de är jättefina! Jag kommer nog att skaffa några av dem.

    SvaraRadera
  4. Å, du har jo fått dei finaste frå IsaDora-kolleksjonen, heldige deg! Eg gler meg til å sjå dei på neglane etterkvart.

    SvaraRadera
  5. Skulle du vilja jämföra zoya fei fei med silk road?

    SvaraRadera
  6. Jag tycker hela den här kollektionen som man sett i affären är helt makalöst vacker! En riktig fullträff och återigen så surar jag på att det är märket jag gillar minst som gör det jag vill ha mest. Men något av lacken blir det i alla fall! Oasis ska bli intressant att se, för jag har av någon anledning inte fastnat för det i flaskan. Orient express ser magnifik ut och även den orange som jag inte minns namnet på, sultans palace tror jag. Nej, helt exceptionellt vackra lack i denna kollektion och hjärtat talar emot hjärnan när det kommer till köp.

    SvaraRadera
  7. Synd bara att de är så himla dyra! :/

    SvaraRadera

Kommentera gärna!