torsdag 25 april 2013

OPI I Saw... You Saw... Warsaw

Förlåt för kassa bilder i dag, men min kamera hatar OPI I Saw... You Saw... Warsaw. Jag har försökt fota det en annan gång, men även då vägrade min kamera att samarbeta. Konstigt, det är ju ett vanligt krämlack så det borde inte vara någonting att uppröras över. 

Det släpptes i alla fall med vårkollektionen Euro Central och är ett blått krämlack som drar åt teal. Jag tycker inte att det är en äkta teal, men det har definitivt en liten, liten ton av grönt i sig. En fin nyans!







Jag upplevde formulan som något seg, men det var ändå relativt lättlackat. Det täcker fint med två mellantjocka lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI I Saw... You Saw... Warsaw was released with the Euro Central collection and is a darker blue with a hint of green. A nice shade! Decent formula, but slightly gooey. This is two coats.

11 kommentarer:

  1. Jag tycker det är ett jättefint. En av mina favoriter ur kollektionen. Det jag däremot inte förstår mig på är det otroligt långa namnet. Tycker de kunde korta ner det lite.

    SvaraRadera
  2. Fint, men jag är glad att jag valde det andra blå med det långa namnet Eurso yada yada... nåt. *suktar efter lite pressutskick* ;-) ^^

    SvaraRadera
  3. Jättefint, jag har det också. Men jag har för mig att det luktar grymt illa när det är vått! Märkligt! Annars är det en favorit som jag har vid speciella tillfällen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Synd att kameran inte gillar den, jag tycker den är fin. :-)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar och är lite småsugen på att klicka hem några av de blå i kollektionen men prioriterar Bond-brudarna. :)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar det! Det är liksom klassiskt men också lite edgy samtidigt. Tyckte att dina bilder blev bra- på mina så ser det i princip svart ut.

    SvaraRadera
  7. Ser fint ut! Jag hade ju galna problem med ett teallack förra veckan så förstår absolut din frustration. Har nog när jag tänker efter haft problem med flera teallack genom åren så tror absolut att de kan vara lite svåra...

    SvaraRadera
  8. Fint lack även om det inte är superunikt. Skulle absolut kunna tänka mig det. Kanske är det att det är blankt så det bländar den stackars kameran..nåt annat kan jag inte komma på. XD

    SvaraRadera
  9. Jag tycker det här lacket har en helt underbar snygg blå färg!

    SvaraRadera
  10. Jag tycker inte det är något fel på bilderna.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!