söndag 22 december 2013

OPI Sleigh Ride For Two

OPI Sleigh Ride For Two är mörkt vinrött med finkornigt skimmer. Skimret är inte särskilt påtagligt utan solljus och tyvärr visade sig inte solen när jag fotade det. Men det är ändå en snygg vamp, jag trivdes bra i det.



 
 
Formulan är dessvärre lite rinnig, jag lyckades inte få till snygga, jämna kanter med den. Men det täcker fint på två lager och formulan är så pass knepig att jag kommer undvika att använda den igen. 

Mitt betyg: 3/5

OPI Sleigh Ride For Two is a dark burgundy with very fine shimmer. You can see the shimmer in the sun, but otherwise it's almost invisible. I don't mind though, it's a really nice vamp. 
The formula was a little runny and it covers in two coats.

6 kommentarer:

  1. Jag gillade färgen på det men jag fattar inte varför OPI har så nyckfull formula. Det är många lack i senaste kollektionerna som inte varit jätteroliga att måla med och de kan ju egentligen även om kvaliteten alltid varit ojämn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man tänker ju att man inte skulle vara nöjd förrän alla lacken har bra formula. Men å andra sidan ser det ju ut så hos de flesta märken tycker jag.

      Radera
    2. Helt sant. Inte ens Nubar är felfria längre.

      Radera
  2. Fint vamplack, är svag för såna. Känner dessvärre mig inte så lockad av detta, formulan avskräcker.

    SvaraRadera
  3. Sååå snyggt, jag ville köpa detta, men det var slut, så jag köpte Under the Mistletoe. Synd att den var så rinnig.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!