tisdag 2 september 2014

OPI How Great Is Your Dane?

OPI:s Nordic-kollektion innehåller ju flera bruna lack och i dag tänkte jag visa min favorit bland dem. How Great Is Your Dane? är ett mörkbrunt krämlack som har en liten grå ton i sig. Jag gillar ju brunt på naglarna, men jag är ganska noggrann med nyanserna. Den här nyansen är helt i min smak.

Ett superfint höstlack helt enkelt.


Formulan var bra. Bra tjocklek och inga problem med rinnighet. Jag har tre lager på bildena.

Mitt betyg: 4/5

OPI How Great Is Your Dane? is part of the Nordic collection. It's a dark brown that has a slight grey tone to it. I love browns but I can be a little picky when it comes to different shades. This is just how I like my browns. Such a gorgeous polish for fall! The formula was nice and covered in three coats.

13 kommentarer:

  1. I have this polish from yesterday - it's pure loveliness! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know, I love it! I love brown cremes for fall.

      Radera
  2. Brunt är inte min nyans på naglarna, men det här tyckte jag såg mycket fint ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillade det inte för några år sen, men sen har jag stött på många bruna jag faktiskt gillat - och därmed ändrat ståndpunkt.

      Radera
  3. Det ser sobert ut! Snyggt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj oj så snyggt... älskar murriga färger :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, murriga krämlack är härligt!

      Radera
  5. Väldigt fint! Tror jag också kommer trivas i detta.

    SvaraRadera
  6. Jag kände mig väldigt negativ till att det var så många bruna i kollektionen först men denna är rätt fin, tror att jag kan trivas i den...

    SvaraRadera
  7. Brown is not my favourite colour but this one looks okay :-)

    SvaraRadera
  8. Trodde inte denna färgen skulle se så bra ut men måste säga att det ser ju jätte snyggt ut

    SvaraRadera

Kommentera gärna!