onsdag 14 januari 2015

OPI Cinnamon Sweet

Jag tror att Cinnamon Sweet är det sista lacket jag har att visa er från Gwen Stefani Holiday-kollektionen. Ett klassiskt rött krämlack.

Kassa bilder, men ni får stå ut. Och nu är jag faktiskt lite mätt på rött. Det blir nog inget rött på ett tag.



 

Det är inga fel på formulan. Den har en bra tjocklek och har inga problem med rinnighet. Två lager gav mig full täckning.

Mitt betyg: 3/5

Är ni också trötta på rött nu? Det känns som att klassiskt rött verkligen var det som gällde i rött. Rött är så himla snyggt, men det kan bli för mycket av det goda. Det känner jag nu.

OPI Cinnamon Sweet is the last polish I have to show you from the Gwen Stefani Holiday collection. A classic red creme with a very nice formula. Smooth and creamy to apply, two coats gav me complete coverage. Now I actually feel a bit tired of wearing reds. I think I need a short break from them. :-)

7 kommentarer:

  1. Härligt klassiskt rött. Jag visar också rött idag, men blev inte supertaggad av det så kanske jag börjar bli lite mätt också. Men det brukar gå om ;)

    SvaraRadera
  2. Den er virkelig en fin klassisk rød - dem kan man aldrig få for mange av :)

    SvaraRadera
  3. Bär inte rött så ofta trots att det är en av mina favoritfärger. Men just röda krämlack kan det nog bli för mycket av. Hur många nyanser av rött finns det egentligen, liksom? Detta ser fint ut i alla fall. :)

    SvaraRadera
  4. Ser riktigt fint ut :) Och bilderna var riktigt fina. Men jag är också lite mätt på rött, börjar snart bli redo för vårigare färger tror jag!

    SvaraRadera
  5. Tröttnar nog aldrig på rött och den där kanske jag behöver ha. Om inte annat för att Peggy Carter har det.... Med det sagt - variation är ju inte dumt det heller och det har verkligen varit mycket rött den senaste månaden eller så.

    SvaraRadera
  6. Jag gillade det här supermycket, kan vara min röda krämlacksfavorit just nu...

    SvaraRadera
  7. Jättefin röd! Dock inget som fick mig att bli supersugen på att köpa det, har nog rätt många liknande.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!