fredag 23 januari 2015

OPI Embrace The Gray

OPI Embrace The Gray är ett mellangrått krämlack. Det släpptes såklart med 50 Shades Of Grey-kollektionen. En fin grå, men av de tre grå krämlacken som kollektionen innehåller så är det här det som jag är minst förtjust i.



Formulan var lite problematisk. Tunn och rinnig. Det här är tre lager.

Mitt betyg: 3/5

OPI Embrace The Gray is a medium grey creme. Part of the 50 Shades Of Grey collection of course. I like it, but compared to the other two grey cremes from the same collection I think this is the least exciting one. 
The formula wasn't great. It's thin and runny. This is three coats.

7 kommentarer:

  1. Ser helt ok ut men inget jag går igång på. Gillar att det ser så blankt ut. :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den ser bra ut, jag.
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den, men jag har i o f s inte burit den ensam än, bara som mittenlack i en gradient. Fast, det är klart, det är ju inte superunik, direkt.

    SvaraRadera
  4. Okej, men formulan gör ju att man blir opepp.

    SvaraRadera
  5. Jag gillar den! Upplevde inte att den hade så jobbig formula, kanske fick en bättre flaska?

    SvaraRadera
  6. Ser fint ut. Jag använder sällan gråa lack men tycket oftast det är snyggt när jag väl bär det.

    SvaraRadera
  7. Jag tycker det ser jätte snyggt ut :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!