onsdag 21 januari 2015

Pahlish Caramel Apple Orchard

Den här onsdagen ger jag inte mycket för. Jobbar hemifrån och har jordens huvudvärk. Dessutom är det rena rama snöstormen utanför och jag måste snart ge mig ut på en lunchprommis med Ozzy.

Nåja, en risig dag kräver ett vackert lack. Pahlish Caramel Apple Orchard släpptes med den gulliga spökkollektionen Happy Holo-ween i höstas. Kolla in det gulliga spöket på flaskan! Jag köpte två av lacken i en sambeställning och Caramel Apple Orchard är det första jag testar.

Rödrosa med scattered holo. Fantastiskt vackert!


Formulan var mycket bra och täcker med två lager.

Tyvärr tror jag inte att detta går att få tag i längre (om ni inte har tur och hittar en flaska på eBay eller liknande).

Mitt betyg: 4/5

Pahlish Caramel Apple Orchard was released with the cute collection Happy Holo-ween. I just love the little ghost on the bottle! The colour is a pinkish red with scattered holo. So beautiful! The formula was great, I had no application issues at all. This is two coats.

15 kommentarer:

  1. Tur att du har ett fint lack att pigga upp dig med en så miserabel dag! Hoppas huvudvärken lättar snart och att promenaden blir bättre än du befarar! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, de er virkelig gulliga de flasker - og farven er eminent, jeg er så glad for at have den :)

    SvaraRadera
  3. Härligt uppmuntrande lack, jag blev i alla fall glad av dina bilder :) Älskar också spöket! Vill nästan ha detta bara pga det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det var lite samma här, flaskorna lockade något enormt! :-)

      Radera
  4. Wow, det här lacket ska jag skaffa :D Väldigt tjusigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får tag i det, har för mig att det har slutat tillverkas.

      Radera
  5. Vilket härligt lack! Hoppas att promenad och resten av dagen gick bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagen blev helt okej ändå, trots ihållande huvudvärk och snöstorm. :-)

      Radera
  6. Vissa dagar är det inte lika kul med hund, när man mår dåligt å måste ut i pissigt väder. Men så jäkla tråkigt man hade haft utan dom. Lacket är ju super snyggt, färgen är så härlig

    SvaraRadera
  7. Åh, nu fick jag ha-begär ... igen... Vilket snyggt lack!
    / Maria

    SvaraRadera

Kommentera gärna!