fredag 27 februari 2015

Hare Polish Dancing Bird Of Paradise

I dag har jag ett glitter helt i min smak till er. Hare Polish Dancing Bird Of Paradise har jag fått i present i min födelsedagsgrupp på Facebook. Det har en rosaröd jellybas, rosa hexor i olika storlekar och så mindre glitter vitt och guld. Så otroligt tjusigt! Jag älskar verkligen rött och rosa tillsammans.

Dancing Bird Of Paradise släpptes med kollektionen The Tropics Are Calling 2013.

 
 
 Formulan är tjock och lite klumpig på grund av allt glitter, men det är ändå hyfsat lättlackat. Jag har tre lager lack på bilderna. Vill man ha en slät yta kräver det sina lager topplack, jag har ett lager Nail Pattern Boldness Glitter Food och ett lager Seche Vite.

Mitt betyg: 4/5


Today I have a really gorgeous glitter for you. Hare Polish Dancing Bird Of Paradise was released with the The Tropics Are Calling collection in 2013. It has a pinkish red jelly base with hot pink hex glitter in different sizes and small glitter in white and gold. I love these colors together, I think it looks amazing!
The formula was thick due to the heavy amount of glitter, but still fairly easy to apply. I used three coats and then added one coat of Nail Pattern Boldness Glitter Food and one coat of Seche Vite.

11 kommentarer:

  1. Det här var verkligen hur snyggt som helst!!

    SvaraRadera
  2. Det här var ju riktigt fint! Rött + rosa är verkligen en fin kombination.
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Suuuuperfint lack, jag älskar det också. :-)

    SvaraRadera
  4. I love those Hare Polish bottles - or rather the label LOL
    This is a gorgeous polish for you :)

    SvaraRadera
  5. Underbart lack! Hare har så många fina och ändå har jag aldrig köpt något från dem. Måste ändra på detta snarast!

    SvaraRadera
  6. Jag brukar inte vara så förtjust i hararna men detta tyckte jag var rätt sött.

    SvaraRadera
  7. It also looks quite heavy and bit bulky! But nevertheless, very cute!

    SvaraRadera
  8. Vilket godislack. Äger inte något Hare men det här hade jag lätt kunnat klicka hem.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!