söndag 5 april 2015

Essie Petal Pushers

Jag bär fortfarande min påskmanikyr, men jag hittar inte överföringssladden till kameran just nu så jag kan inte visa den än. Så länge får ni hålla till godo med Essie Petal Pushers från vårkollektionen. Ett mellangrått krämlack med några droppar blått i. Jag gillar den blå tonen i det. Det är inte min favorit bland lacken i kollektionen, men snyggt och sofistikerat.


 
Formulan var lagom tjock och lättlackad. Essie har verkligen lyckats med formulan i den här kollektionen måste jag säga. Två lager räcker för full täckning.

Mitt betyg: 3/5

Essie Petal Pushers is blueish grey creme from the spring collection. It's not my favorite from the collection, but nice and sophisticated. The formula is excellent and covers with two coats.

9 kommentarer:

  1. Oh so glossy this is - it looks wonderful!

    SvaraRadera
  2. Elegant men inte så spännande. Fast det är väl kanske inte det man är ute efter när man väljer ett grått krämlack.

    SvaraRadera
  3. Gillar nyansen, jätte fint

    SvaraRadera
  4. Den var snygg, men lite "lagom". Inte så spännande kanske.
    / Maria

    SvaraRadera
  5. Jag tycker denna var supersnygg, älskar den här typen av nyanser! :)

    SvaraRadera
  6. Does this color come in gel?

    SvaraRadera

Kommentera gärna!