måndag 5 oktober 2015

Colors by Llarowe Brother From Another Mother

Det blir inget deltagande i blå måndag för mig i dag, har swatchat lite i helgen, men inte ett endaste blått lack. I stället får ni en svart skönhet från Colors by Llarowe. Brother From Another Mother (hehe, älskar videon med Justin Timberlake, vet inte hur många gånger jag sett den) är svart med holoeffekt. Holoeffekten är hyfsat stark i solljus, starkare än vad den ser ut att vara på mina bilder.

Jag är väldigt förtjust i detta, det är riktigt svart och inte mes-svart som många andra svarta holos.






Formulan var kanon. Ganska tunn och mycket lättkontrollerad. Två lager gav mig full täckning.

Mitt betyg: 4/5

Colors by Llarowe Brother from Another Mother is a jet black holo. The holo effect is pretty strong, stronger in real life than my pictures show. The formula was really good, quite thin and easy to control. Two coats gave me complete coverage.

12 kommentarer:

  1. Mja, lite kul var det ju. Men inte så köp-begäret väcks.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, som tur är behöver man inte alla lack man ser.

      Radera
  2. I don't like to wear black - except if they are holos LOL - so this is wonderful!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm just like you, don't like wearing black cremes, but a black holo is a totally different thing. :-)

      Radera
  3. Det där var snyggt. Härligt att det är ordentligt svart.

    SvaraRadera
  4. Snyggt men jag har egentligen inget emot att byta lite svärta mot mer regnbågar.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!