fredag 13 november 2015

OPI Give Me Space

Dagens lack är en av mina favoriter från OPI:s julkollektion Starlight. Give Me Space är mörkblått med prismatiskt skimmer och så väldans vackert! Det glittrar som en stjärnhimmel när solens strålar träffar det.




Formulan var riktigt bra. Den är lagom tjock, lättkontrollerad och täcker med två lager.

Mitt betyg: 4/5

Give Me Space är ett av kollektionens måsten enligt mig, åtminstone om man gillar prismatiskt skimmer.

OPI Give Me Space is a navy blue with prismatic shimmer. This is definitely one of the must-haves from the Starlight collection in my opinion, at least if you're into prismatic shimmer. It really is gorgeous. The formula is really good as well and it covers in two coats.

18 kommentarer:

  1. Så fint! Verkligen midvinter-känsla här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Vore kul att se fler färger med det prismatiska skimret, som ett skogsgrönt. :-)

      Radera
  2. Snyggt! Och så är jag svag för allting med rymdnamn.

    SvaraRadera
  3. Superfint. Mer sånt här vill vi ha från OPI. Inte de där hemska metallic-glitterlacken. :D

    SvaraRadera
  4. Oh wow - this is a winner, I love it!

    SvaraRadera
  5. Vackert ! Och jag som trodde att jag inte "behövde" ett enda lack ur den här kollektionen.
    Nu blir det detta eller Cosmo With A Twist , - hoppas du kommer visa det också = )
    Marianne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det kommer swatches på alla lacken så småningom. :-)

      Radera
  6. Verkligen vackert! Åker upp på önskelistan :)

    SvaraRadera
  7. Wow vilket fantastiskt vackert lack

    SvaraRadera
  8. Ja, det här ... det är bara sååååå vackert! Underbar färg som passar till allting tror jag! Tack OPI för detta, fler sådana här!
    / Maria

    SvaraRadera
  9. Åh så fint! Det här och några andra lack ur kollektionen är på väg hem till mig nu, tror nog detta är det jag längtar mest efter att prova :)

    SvaraRadera
  10. Håller helt med om att det är ett av kollektionens måsten, verkligen ett fint lack.

    SvaraRadera

Kommentera gärna!