torsdag 17 mars 2016

OPI Small + Cute = Heart

OPI Small + Cute = heart (egentligen ska det vara en hjärtsymbol efter likhetstecknet men Blogspot upppfattar det som en html-tagg vilket gör hela inlägget konstigt så jag får skriva ut heart i stället) bar jag i helgen och det är en riktigt söt ljusrosa. Jag misstänkte att jag skulle gilla det och det gör jag verkligen.

Ja. Mer än så har jag egentligen inte att säga om det.
 
 

Formulan var åt det det tunnare hållet, men lätt att lacka med. Jag behövde tre lager för att det skulle täcka helt.

Mitt betyg: 4/5

OPI Small + Cute = heart is a beautiful light pink creme. Suspected that I would like it and yes I do! The formula was slightly thin but easy to paint with. I needed three coats for opacity.

7 kommentarer:

  1. Visst är det fint! Tycker du fick till väldigt fina bilder på det här.

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt fin òch det är en användbar färg.
    / Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den passar för de flesta tillfällen. :-)

      Radera
  3. Aww, it's so adorable, it looks good on you!

    SvaraRadera

Kommentera gärna!