fredag 9 september 2016

Illyrian Polish - Fuck

Det har blivit lite dåligt med inlägg den här veckan, vilket beror på att jag helt enkelt prioriterat sömn framför lackning. Tuva har envisats med att vakna ovanligt tidigt om morgnarna, jag hoppas att det bara är en fas och en kort sådan.

I dag är jag i alla fall pigg och fredagsglad så nu när Tuva sover dagens första tupplur plockade jag fram Fuck från Illyrian Polish. Älskar namnet, haha! Det här är ett lack jag fått i present av min fina födelsedagsgrupp på Facebook. Basen är en rödbaserad lila jelly och den är full med blått, iriserande glitter i olika storlekar. Galet vackert!




Formulan var fantastiskt bra, väldigt smidig och lättlackad. Jag har tre lager på bilderna och ett lager med Nail Pattern Boldness Digital Flash. Jag kommer nog fylla på med ett till lager topplack om en stund, det första lagret har nästan ätits upp.

Mitt betyg: 4/5

Illyrian Polish Fuck was a gift from my wonderful birthday group on Facebook. And what a gift, this is such a beautiful polish! A red toned purple jelly with lots of blue, iridescant glitter in different sizes. Gorgeous! I did three coats and one coat of Nail Pattern Boldness Digital Flash.

10 kommentarer:

  1. Vilka STOOORA ögon jag fick när jag läste namnet. O.O
    Underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, älskar lack med ovanliga namn! :-)

      Radera
  2. Superfint! Lur med lackning är verkligen en viktig del av föräldraledigheten :)

    SvaraRadera
  3. vet precis vad du går igenom =)min dotter sover inte riktig än på nätterna..men det va ett himla fint lack!!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuva har sovit rätt bra ända sedan födseln, men sedan några veckor tillbaka så sover hon som längst till kl. 06, oftast bara till 5.30. Lääängtar efter att hon ska börja sova längre om morgnarna. Kan ju i värsta fall dröja år. :-I

      Radera
  4. It is beautiful - one could say: Fuck, it's beautiful :D

    SvaraRadera
  5. Haha ja du, namnet är ju speciellt och lacket är vackert!:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!