tisdag 25 oktober 2016

OPI - Inside the Isabelletway

OPI Insidde the Isabelletway släpptes med Washington DC-kollektionen. Det är ett mjölkchokladbrunt krämlack. Jag gillar ju många bruna nyanser, men just den här tilltalar mig inte så väldans mycket. Det är inte fult, men jag tycker inte heller det är särskilt snyggt. Det är inte min färg helt enkelt.


Även om färgen inte riktigt är min kopp te så har jag inga klagomål gällande formulan. Den har en bra tjocklek, är lätt att lacka med och täcker med två lager.

Mitt betyg: 3/5


I like many browns, but OPI Inside the Isabelletway isn't one of them. It's a milk chocolate kind of brown creme. I don't think it's ugly, but not that pretty either. It's just not my kind of brown. I have no complaints about the formula, it's nice and easy to polish with and covers in two coats.

7 kommentarer:

Kommentera gärna!