onsdag 19 oktober 2016

OPI We the Female

När jag plockade fram OPI We the Female tyckte jag inte att det såg jätteupphetsande ut. Jag var inställd på att tycka att det var lite tråkigt på naglarna. Men ack så fel jag hade! Det är ett toksnyggt, vampigt, mörkröttkrämlack. Ett par nyanser mörkare i verkligheten än mina bilder visar. Galet fint!



Formulan var lagom tjock och lättkontrollerad. Täckningen är bra, det räcker med två lager. Jag har sen avslutat med ett lager OPI Plumping.

Mitt betyg: 4/5

I thought I would find OPI We the Female a little boring, but it's actually quite the stunner. A vampy dark red creme, a couple of shades darker in reality. So gorgeous! The formula is great too, this is two easy coats and top coat.

5 kommentarer:

  1. Jag tycker färgen är riktigt fin och som jag skrev hos Ina alldeles nyss, älsk på namnet!:)

    SvaraRadera
  2. Det här är riktigt snyggt! En favorit hos mig.

    SvaraRadera
  3. This shade is so stunning it would be great for fall and Christmas time !!



    Katie | https://ktmcgworld.blogspot.ca

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte också den såg mycket snyggare ut på naglarna än i flaskan! Det är ett riktigt fint höstlack :)

    SvaraRadera

Kommentera gärna!