måndag 12 december 2016

OPI - Got the Mean Reds

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Min helg har varit bra, men fullsmockad. Det blir ju lätt så helgerna innan jul, så mycket som ska hinnas med.

På naglarna har jag bland annat burit OPI Got the Mean Reds från Breakfast at Tiffany's kollektionen. Det här är ett helt perfekt julrött krämlack. Galet fin och med utmärkta egenskaper. Inte så värst unik förstås, men Got the Mean Reds är ett bra köp om man vill ha ett riktigt julrött nagellack.


Formulan var lagom tjock och mycket lättlackad. Två lager räckte för full täckning.

Mitt betyg: 4/5

OPI Got the Mean Reds is a perfect christmas red creme. Not very unique of course, but it's a really good option if you're looking for a red like this. It has excellent qualities, the formula is smooth and easy to paint with and it covers in two coats.

2 kommentarer:

  1. Verkligen ett supersnyggt lack, jag har burit mitt också och tyckte det var jättefint! Upplevde formulan som lite rinnig dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tyckt att formulan varit bra på de flesta jag testat från kollektionen (med något undantag som jag inte kommer ihåg just nu).

      Radera

Kommentera gärna!