onsdag 4 januari 2017

Depend O2 - 5031 Secret Santa

Jag bar Depend O2 - 5031 Secret Santa på juldagen. Det var en av kandidaterna till årets julaftonsmanikyr, men valet föll som sagt på Lac Attack The Chosen One i stället. 

Ni har säkert sett Secret Santa på en massa olika ställen redan, men det är ett lack man inte kan se sig mätt på enligt mig. Ett varmt rött strukturlack. Utan tvekan ett av de vackraste strukturlacken jag har i min ägo!




Det är mycket lättlackat och täcker med två lager. Torktiden är snabb, men inte för snabb. Tyvärr höll Secret Santa dåligt på mig, det chippade inom loppet av en dag.

Mitt betyg: 4/5

I wore Depend O2 - 5031 Secret Santa on christmas day. It was one of my options for my christmas eve mani, but I settled for Lac Attack The Chosen One instead. Secret Santa is probably one of my prettiest textured polishes. It's a gorgeous red with lots of glitter. Loooove it! The formula was really easy to polish with and it covers in two coats. Drying time is quick, but not too quick. Unfortunately it chipped within a day on my nails. 

2 kommentarer:

  1. Den tål absolut att visas igen, ett supersnyggt lack verkligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, superfint! Tror det är min favorit från kollektionen.

      Radera

Kommentera gärna!